Op 15 november is er een bijeenkomst geweest met de coördinatoren van de Gelrerunners
Onze site de Gelrerunners is inmiddels ook via www.roparun.nl te openen. ( Nummer 29)
In het overleg kwamen de  volgende punten aan bod:,stand van zaken t.a.v. de verschillende deelnemersgroepen,  vervoer, catering, site enz., sponsoring en enkele algemene punten.
  • De Groepssamenstelling per onderdeel is compleet.
  • Er ligt nog een verzoek bij enkele maatschappijen , om zowel bus(jes) als chauffeur(s) te leveren..
  • T.a.v. de catering zijn de onderhandeling in een vergevorderd stadium.
  • Coco Kornegoor, coördinator lopers heeft een bijeenkomst met de lopers gehad. Gesproken is over training, eventuele sponsorloop, reservelopers en verkenningsloop als voorbereiding rond Antwerpen, een ‘moeilijk’ stuk,.Verder werden handige tips uitgewisseld door de lopers die al eerder hadden deelgenomen. ( Zeer bruikbare tips en adviezen)
  • Aan de voorbereidingsloop rond Antwerpen, wordt m.n. deelgenomen door enkele lopers, fietsers en chauffeurs. ( Planning is om deze verkenningsloop in maart 2006 te organiseren.)
  • Een ander voorstel dat wordt uitgewerkt door de lopers is: een oefenloop, sponsorloop langs de 3 ziekenhuizen/ locaties. In principe laat iedere loper zich sponsoren. ( In het eerstvolgend coördinatoren overleg zal de definitieve datum van deze sponsorloop bekend worden gemaakt.

  • Zoals bekend wordt tijdens de nonstop estafette loop in 2 groepen van 4 lopers en begeleiders gewerkt, waarbij iedere 4 uur van team wordt gewisseld.
  • De definitieve samenstelling van de 2 teams zal eind april plaatsvinden.
  • 12 december zullen Bert en Harry, de teamcoördinatoren een middag plannen om de stand van zaken door te nemen. Enkele adviseurs worden uitgenodigd om mee te denken.

Sponsors:
Intern:
Alle maatschappen in Zutphen en Apeldoorn hebben een sponsorbrief toegestuurd gekregen. Enkele specialisten groepen hebben al een donatie overgemaakt.
Extern:
De voorzitters van de ondernemersverenigingen in de regio Zutphen Apeldoorn en verschillende ondernemers ontvangen een brief, al dan niet met een persoonlijke toelichting.
Wekelijks krijgen we een overzicht van  de gelden die zijn binnengekomen.
(Tzt zullen geldmeters in de restaurants aangeven hoeveel geld is ingezameld.)
Overige acties zoals: oliebollen bakken, met Pasen eieren verkopen, sponsorloop enz. worden in december besproken wanneer er een bijeenkomst volgt met alle deelnemers. Eenieder die iets wil organiseren, ook niet deelnemers, graag melden bij de teamcoördinatoren Bert Vrieler of Harry Klein Gunnewiek.
Enkele  ‘hoofd’ sponsors  worden nog benaderd, voor kleding e.d.
Alle medewerkers en familie van Gelremedewerkers willen we vragen dit goede doel te steunen en bij collega’s en vrienden onder de aandacht te brengen.
Enkele flyers hangen inmiddels in de verschillende locaties. Verdere verspreiding, ook buiten de locaties volgt.
10 december van 10 tot 12 uur zal de eerste grote bijeenkomst in Rotterdam in Ahoy zijn, voor afgevaardigden van alle deelnemende teams..
De loten, 1000 stuks, die we verplicht zijn te verkopen als eerste inleg worden dan eveneens meegenomen.
In de Gelrevue van november is een oproep geplaatst aan alle medewerkers van Gelre om met hun kerstpakket keuze rekening te houden met de mogelijkheid om de Gelrerunners als een van de goede doelen te sponsoren.

De Gelrerunners.

                                                                                        terug

CMS gesponsord door:


Hosting gesponsord door: